Klantinteractiegeschiedenis – Wat is het?

Klantinteractiegeschiedenis biedt een gedetailleerd overzicht van alle contactmomenten tussen een klant en een bedrijf. Of het nu gaat om aankopen, klantenserviceverzoeken, e-mails of telefoongesprekken, een gedetailleerd verslag stelt bedrijven in staat de klantervaring volledig te begrijpen. Door deze geschiedenis in een CRM-systeem vast te leggen, kunnen teams patronen identificeren, eventuele problemen proactief aanpakken en een meer gepersonaliseerde service bieden.
upthink faq item
upthink crm support 2

Use-case:

Duidelijk Klantoverzicht met Klantinteractiegeschiedenis

WearTrend, een online kledingwinkel, houdt van elk contactmoment met hun klanten een register bij in hun CRM. Dit betekent dat elke e-mail, chat, telefoongesprek of fysiek contact wordt gelogd. Als een klant contact opneemt over een bestelling, kan elke medewerker de volledige communicatiehistorie inzien en hierop voortbouwen, wat zorgt voor een consistente en persoonlijke klantenservice.